Tisdag

Dagen började med två nationella prov i matten, första delen kändes helt ok men andra kändes inte alls bra.. Jaja, sen så fixade jag o min grupp det sista med vårat filmprojekt så vi har inte så mkt kvar nu.

Efter skolan solade jag en stund och lyssnade på musik, så fint väder har det varit idag! Sedan åkte jag i alla fall till stallet och red Almeida först i paddocken men det va så dammigt så red en liten stund i manegen istället, tyvärr har hon fortfarande hosta, hoppas den försvinner snart.. Därför red jag inte så länge och det va ju varmt oxå. Avslutade sedan med en skritt tur runt manegen oxå!

Imorgon blir det skola som vanligt, sedan stallet och sedan bäckäng live eller va det nu hette. Det är i alla fall typ en "välkomst fest" för alla som har valt bäckäng så ska dit med en kompis. Torsdag och fredag är jag ledig!

Hörs imorgon!


//Agnes

(Almeida fick gå utan täcke för första gången i år idag ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0