Hej

Inte haft varken lust eller ork att blogga. Men har saknat det lite så tänkte börja lite lätt bara för att:)

Igår då så var det en helt vanlig skoldag. Sen åkte jag hem och åt innan Emelie och hennes farmor och farfar hämtade mig och så åkte vi till stallet. Vi skulle fota med ponnysarna i klänningar. Jag Thilda och Emelie. Blev jätte fina kort som Emelies mamma fotade. Åå älskar verkligen min ponny! <3 så Hilma fin. Alla tre ponnysar skötte sig jätte bra och blev super fina på korten. Efter det fick dem gå ut i hagen igen och sen åkte jag hem. Myste med sintra, åt och laddade upp bilderna på datorn. Sen gjorde jag inte så mkt mer utan höll på med korten typ hela kvällen innan jag la mig. ;)

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0