Stallet mm..

Ridningen gick bra, i början va Almeida stel och kollade mest på andra saker i manegen istället för att lyssna på mig.. ;) jag jobbade på en stor volt i kanske 15min för att kunna böja henne och få henne att slappna av och fokusera på mig. Sedan gjorde jag lite olika övningar i Både trav och galopp. Imorgon ska jag a sista hoppträningen innan gp kvalet! Hoppas det kommer gå bra, får jag en bra känsla med från träningen kommer allt att kännas mycket bättre på tävlingen :)

Imorgon har jag hemstudiedag så jag ska vara hemma och passa på att sova lite länge, måste däremot plugga lite oxå.. Jaja bättre att plugga hemma en i skolan ;) hörs imorgon!


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0