Soligt

Det är jätte fint väder och solen skiner. Men det blåser dock lite. Men fortsätter vädret såhär så är nog all snö borta inom max två veckor! Ååå längtar så tills det går att rida ordentligt i paddocken och hoppa. Lovar att så fort det går ska jag be någon att filma när jag hoppar. Men aa blir ju ingen ridning på stjärnan idag men han kan behöva vila lite. Jag väljer såklart inte Aslan föra Hannibal om någon nu tror det utan vill rida andra hästar ibland och om det inte blivit idag skulle det blivit om ca en vecka och Hannibal kan jag rida när jag vill men lite mer krångligt när det gäller Aslan. Aa men kanske kommer lite foton senare.

Hörs kram Matilda


Kommentarer
Postat av: LAMBOZ

Sv: Tack!:) skönt med fint väder!

2013-03-05 @ 15:43:37
URL: http://lamboz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0