Måndag..!!

Tråkigt med skola men ska bara gå tisdag och onsdag oxå, på onsdag har vi påskrace så vi behöver inte plugga ;) sen så är vi lediga på torsdag och sen är det ju påsklov!

Efter skolan åkte jag i alla fall till tandregleringen och satte på tandställningen.. Har inte ont än så länge men får väl säkert det sen..
Jaja,bara att försöka stå ut med detta i minst ett är.. ;) nu ligger jag i sägnen med mobilen och lyssnar på musik, blir ingen ridning idag.

Schema för almeida denna veckan: Hon vilar idag, imorgon ska jag nog rida dressyr, på onsdag rider min syrra och på torsdag är det hoppträning! Fredag måste jag försöka rida ut och på lördag och söndag är det äntligen dressyrträning för Carl Hedin igen! Har typ inte haft ngn dressyrträning sen sist han va hos oss så får väl se hur det kommer att gå :)

Bloggar mer senare!

//Agnes

Out fit:
Tröja-HM
Linne-Faith
Jeans-JC
Armband-jolina, det andra vet jag inte vart det kommer ifrån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0