Glad påsk!

Glad påsk allihopa!!

Tänkte berätta lite kort om dagen,
Jag och Matilda red ut en sväng på Almeida och Aslan, vi försökte ta det ganska lugnt, fast det gick ju sådär ;) haha! Gick i alla fall bra och dom skötte sig. Sedan visade vi Almeida för Carl så han skulle få se så att hon inte haltade längre, han sa att han inte kunde se någonting och att hon såg fin ut så jag ska i alla fall rida lektion för han imorgon :) vi stannade och kollade på när några andra i stallet hade lektion och så grillade vi hamburgare utanför manegen ;)

Just nu är vi hos några släktingar och har ätit osv. Imorgon måste jag gå upp tidigt för min lektion börjar 10:15 och man ska ju ställa om klockan nu oxå så man kan ju säga att den börjar 9:15.. :) hörs imorgon!


//Agnes

Är hos några släktingar och har ätit osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0