Gårdagen

Ja det var ju skola,men inte som vanligt haha. Vi nior hade såå kul! Fyra nior blev indelade i grupper så en från varje klass. Sedan fick vi varsitt land och dem var rankade i ordning rika - fattiga - rasistiska osv. Och så fick alla olika varor och så skulle man sälja och köpa av varandra och så satt tre lärare i en bank och växlade mm. Allt var på engelska. Ja det var helt kaos. Hahah men kul hade vi det iaf.

Sen då åkte jag upp till stallet och fixade allt. Jag skulle bort och hoppa då ( bytte dag med onsdag då det skulle komma snö) ( och det hat det gjort!) och så skulle Emma komma med sin ponny men de fick inte in henne i transporten så Emma kom utan ponny. Jag hoppade lite eftersom det är tävling på söndag. Hoppade två hinder och de låg på ca 90-100 cm och han var jätte fin. Taggad utan att va stark, lyssnade super och jag red som jag skulle och allt blev perfekt. ( filmer finns längre ner här på bloggen ) ja hoppade även en omhoppnings sväng. Sedan fick Emma rida och det gick jätte bra ( finns film längre ner) hon hoppade lite oxå. Sedan åkte hon hem och jag red tillbaka då kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och åt sedan pluggade jag och lite sånt. Ja det va lite om igår det. Hörs senare.

Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0