20:52

Förlåt för att jag inte har bloggar under dagen! På förmiddagen städade jag mitt rum sen åt vi påskmiddag hos mormor och morfar och några kusiner ;) efter det åkte vi till stallet, anledningen till att det aldrig blev någon hoppträning igår va att vi under uppvärmningen såg att hon halta lite på ena frambenet så min tränare tyckte att jag skulle skippa hoppningen, det va inte mkt hon halta men hon gick inte helt rent. Idag sprang vi lite med henne och longerade för att se om hon fortfarande halta men vi kunde inte se något så det va skönt ;) förmodligen va det bara att hon kanske hade sträckt sig eller snubblat elr något. Men vi avbokar ändå Dressyrträningen imorgon, ska rida henne lite lugnt och se så att hon fortfarande går bra, och om hon gör det ska jag vara med på söndag i alla fall :) så typiskt att det skulle ända just nu när Carl kommer hit men det ändå bäst att inte riskera något genom att vara med imorgon, hoppas i alla fall på att jag ska kunna vara med på söndag :)

Just nu sitter jag o Matilda och kollar på let's Dance, ska snart äta! Hörs imorgon!


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0