Ingen hoppträning.. :/

Det blev ingen hoppträning för mig o Almeida idag.. Hon hostade redan lite när vi hämtade in henne från hagen så då förstod jag ju direkt att hostan inte hade försvunnit, vi tog även tempen på henne för att se om hon hade feber, hon. Hade 38,5 (?) tror jag de va om jag inte minns fel, eftersom vi inte vet hennes normala temp så vi vet vi inte riktigt om det är feber elr inte men lite feber har hon nog i alla fall eftersom normaltempen oftast ligger mellan 37,4-37,9 ca. Men vi valde i alla fall att ställa in hoppningen, kände inte att det va ngn idé att ha hoppträning när hon har haft hosta i tre dagar nu plus att hon förmodligen har feber.. Så som det ser ut nu blir det ingen tävling på lördag..!!:( har verkligen sätt fram emot tävlingen länge, men så nu precis innan ska hon bli förkyld :/ så tråkigt!

Förutom Almeida har jag varit på praoen från kl 10:00 tills vi åkte till stallet. imorgon är sista dagen på praoen sen så startar skolan igen.. Vi ska ha de första Nationella proven på fredag nästa vecka.. Eftersom det inte blir någon tävling på lördag så vet jag inte vad som kommer hända till helgen, jag o Matilda kanske ska sova över ändå på fredag, på söndag ska jag fixa håret, färga, slinga osv..!! Hörs imorgon :)


/Agnes


Kommentarer
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Haft en bra Torsdag? :)

2013-01-17 @ 20:17:09
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0