Matilda och Agnes. Ny blogg.

Hej tänkte berätta lite om mig Matilda. Jag heter då Matilda och är 15 år. Jag har denna blogg tsm med Agnes som oxå är 15år. Jag har en d-ponny valack som heter Hannibal annerup. Jag tävlar hoppning för Borås fk. Min ponny är 9år gammal och hoppar som en klocka. Var i väg förra veckan och hoppade L:b felfritt. Det var en cr. Nästa gång blir det 110cm :) jag har haft Hannibal i snart tre år och målet är änglahoopet iår! Jag tränar hoppning för min tränare Angelica nästan varje vecka, ibland är det varje ibland varannan. Ska träna imon!:) Jag tycker då väldigt mycket om sommaren, hatar regn. Älskar djur och att vara med mina vänner. Min syster har en b-ponny som tyvärr ska flytta ifrån oss pga att vi är för stora för henne:( detta var allt jag kunde komma med. Hoppas ni kommer tycka om bloggen!:)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3540045/images/2012/pic_202768136.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0