Fredaaag

Hejsan!
Fredag idag och jag är lediiig :) sitter framför tv:en och gör ingenting..;) ska snart fixa lite lunch sen kanske plugga lite. Förlåt för att det inte blev någon bloggning igår, jag och två kompisar höll på med våran film typ hela dagen, vi försökte filma klart alla scener fast det gick väl sådär.. ;) haha, asså det är verkligen sjukt svårt att få till bra scener och det är vi själva som ska vara med i filmen oxå! Filmen vi gör handlar i alla fall om nätmobbning, den ska vara klar på onsdag(?) om jag minns rätt så vi får väl se hur den blir, ;) när vi tillslut va klara så åkte dom hem och då åkte jag till stallet. Som jag berättade för ngn dag sedan så har hon lite hosta så jag har tagit det lugnt i några dagar nu med uteritter och skritt och trav. Hon har fått slemlösande för att den ska försvinna så snabbt som möjligt då jag ska tävla med div 1 laget på söndag och imorgon kommer Carl Hedin och har dressyrträningar både lör o sön, så jag skulle ridit för han imorgon men får se hur det blir med både träningen och tävlingen, beror på om hostan har blivit bättre idag. Hoppas verkligen att jag ska kunna vara med på tävlingen på söndag i alla fall!!

Kommer mer inlägg under dagen då jag inte har ngt speciellt som ska göras ;)


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0