22:49

Ligger i sängen och lyssnar på musik, är egentligen inte trött men har inget annat att göra :)

Almeida hostade idag oxå, fast eftersom hon får slemlösande så hostar hon ju pga av det oxå eftersom att det gör så att hon ska kunna få upp det hon har i halsen. Red henne lite i manegen och jobbade henne lite i trav tog även en liten galopp, när jag arbetar henne så hostar hon inte utan det är mest när jag skrittade och travade fram i början. Skrittade även av henne länge och red ett varv runt manegen. Jag ska testa att vara med på träningen imorgon, fast bara ta det ganska lugnt och så får jag se hur hostan är och hur hon känns.

Imorgon blir det nog en lång dag i stallet, då vi förmodligen stannar kvar efter att jag har ridit för att kolla på det andra lektionerna oxå ;) bloggar mer imorgon i alla fall, får väl gå och lägga mig strax!


//Agnes

Låten jag lyssnar på just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0