Lördag kväääll

Sitter på mitt rum och lyssnar på musik och bara tar det lugnt :) red med Almeida till en äng och red lite där idag, jag höll mig på en stor volt typ och travade och galopperade lite :) jag ville att hon skulle få komma ut och bara springa lite och bara få slappna av. Det gick jättebra och hon va ganska så lugn fast hon hade ju gärna galopperat mycket fortare ;) hon skötte sig i alla fall bra och det funkade bra att rida själv och utan någon annan. Sedan fixade vi det mesta tills imorgon, packade, putsade sadel, träns, knoppade manen klippte öronen mm så hon ska vara fin imorgon ;) är så nervös eftersom det är stilbedömning.. Jag hoppas bara att jag kan gå en felfri runda med en bra känsla, mitt mål är inte att gå vidare men självklart hade ju det varit jätte roligt :) det är tio av 68 som går vidare.. får väl hoppas på det bästa! Bloggar under dagen om jag har täckning! God natt!

/Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0