Uteritt!!

Red ut med några i stallet idag! Almeida behövde verkligen få komma ut och bara ha kul och springa av sig lite! Det är så svårt att rida ut nu på vintern eftersom det blir mörkt så tidigt så jag försöker rida ut på helgerna när det går :) vi red i alla fall i ca 45 min, vi både, skritta, trava och galopperade, det gick jättebra och Almeida skötte sig jättebra och var lugn och lyssnade hela tiden.

Imorgon börjar min praovecka på hööks, ska jobba från 10:00-18:00.. Men måste ändå hinna rida i alla fall två-tre gånger denna veckan eftersom jag ska tävla på lördag! Imorgon ska hon nog vila, på tisdag får min syster rida sen rider jag nog på onsdag och på torsdag då det e hoppträning ;)

Kommer inte att kunna blogga så mkt under dagarna denna veckan då jag inte kommer att kunna använda telefonen mellan 10-18 så det får helt enkelt bli lite sämre uppdatering i veckan!

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0