Torsdag

Igår då så red jag och Emelie på ängen! Sjukt pigg och knäpp hahaha x) aa men roligt var det iaf. Red igenom honom lite öppna flytta lite och sånt. Sen gjorde jag väll ökningar och minskningar, halt trav osv..
Sen skulle vi ta en galopp nerifrån och upp! Hahahaha jävlar vad fort det gick åå det var såååå kul, hade kontroll över han även fasat fet gick som fasen! Åå hahahaha vi kunde inte sluta skratta varken jag eller Emelie. Sen red vi lugnt längst upp och sen skulle jag bara trava på en volt lite längre ner och då stack han upp för han var så taggad haha. Ja vi skulle blivit fotade men blev inget med det:( får ta det en annan gång! Aa det var den ridturen det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0