Tisdag!

Hejsan! Förlåt för så himla dålig uppdatering av mig! Men får tyvärr inte använda mobilen under tiden dagarna..

Idag efter praoen åkte jag i alla fall till bäckäng för att lyssna på en föreläsning och prata lite med elever o lärare om se olika linjerna. Är ganska så säker på mitt första val (samhäll-beteende) men anda oh tredje är jag inte riktigt säker på än, tror i alla fall att det är på bäckäng jag vill gå men kanske ska besöka teknis oxå.

Imorgon hoppas jag på ridning, idag hade Almeida tydligen hostat när min syster red så hoppas, kan vara en förkylning, men jag hoppas att det ska bli bättre och försvinna så jag kan va med på tävlingen på lördag!! Längtar verkligen efter att få börja tävla igen! Får se hur hon är imorgon, och om jag kan rida eller inte men hoppas verkligen det! Hörs igen imorgon!

Kram, Agnes.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0