Tisdag

Igår då var ju det inte världens bästa uppdatering men men! Skola som vanligt! Hade slöjd och håller på med en grej till Hannibal och blir färdig nästa gång så då får ni se hur den ser ut!:) sen var det så att jag fick reda på att det var öppet hus på bäckäng idag (tisdag) och då fick jag planera om allt! Skulle rida med thilda men hon slutade en timme (?) efter mej så jag skulle väntat men det han jag inte nu! Så jag var i stallet 15:10 och satt på hästen 15:44(?) Jag red på ängen och det var så otroligt roligt som jag redan nämnt! Asså gud vilken ponny jag har! Älskar dej så mycket världens bästa! Aa sen när jag ridit då gjorde jag i ordning allt och så hämtade pappa mej 17:30 och så åkte vi till bäckäng där vi träffade Agnes och hennes mamma. Sen såg man ju massa andra kompisar oxå! Aa det var väll min tisdag!

Hörs kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0