Svar.

Här kommer svaren.

1: mål med Hannibal? -ja det är väll att placera mej L.B och debutera L.a sen får man väll se hur det går:)
2: högsta du hoppat?- Jag har hoppat 125 med Hannibal:)
3: Första tävling?- Det var på min medryttar ponny som heter Bittel som jag skrivit om här på bloggen.
4-favorit färg på hästar?- ja jag tycker vita och fuxar är väldigt fina:)
5- C eller D-ponny?- D-ponny helt klart. C-ponny är alldeles för litet och Hannibal är D-ponny och väldigt personlig!:)
6- Hur ska din storhäst se ut?- Svårt! Men vill att den ska va ca165, fux,vit eller brun!
7- Vilken har varit den bäst tävlingen?- Vet faktiskt inte? Kanske när jag placerade mej dubbelt med Aniara 2a och 3a klassen efter plus att det var första placeringen med henne! Sen även när jag kom 5a var så nära seger! Hade sista bommen legat kvar hade den varit min det var alltså L-C + och sen kom jag 2a i klassen efter som oxå var L-C + :) <3
8-svara i video blogg?- nej orka inte det denna gång, men kanske nästa? ;)

1: Hur länge har du haft Hannibal? - sen 2009 så i sommar är det 4år!:)
2- ditt mål med honom? - redan svarat på:)
3: Bästa sidan med Hannibal? - Han är på olika humör varje dag, den ena dagen är aldrig lika dan som en annan. Och så klart hanns hoppstil och sammarbets vilja.
4: favorit färg? Vet inte gillar rött:)
5: träna/tävla - träna :) men gillar att tävla oxå!
6: sötaste hästen förutom Hannibal? Aniara så klart:) våran lilla B- ponny som är ute på foder.
7: Välja en häst i världen att få rida? Vilken? Hade verkligen velat rida Milton om han hade varit i livet men annars Ninja la silla:)

1: favorit ämne i skolan? - So helt klart och bild!
2: Chips/godis? Chips
3: saft/läsk? Saft
4: Mc donalda/pizza? Pizza.
5: stallet/hänga med kompisar? - vet inte älskar att hänga med mina kompisar. Men hästarna går före så hänga i stallet tror jag! Men skulle aldrig välja bort mina vänner!!
6:stan / hemma? Båda. Alltid kul att komma ut och umgås med sina vänner i stan, men lat som jag är älskar jag att va hemma i min säng haha!
7: sova själv/ sova med någon? Sov själv kan inte sova med kompisar i sängen då jag gillar att det ska va kalt och inte trångt!;)
8: ponny/storhäst? Båda. Älskar ponny och vill njuta av den tiden länge. Men längtar även till storhäst tiden:)

Tack för alla frågor!:)
Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0