Stallet igår:

Jag hann inte blogga efter stallet igår så berättar lite om gårdagen nu istället ;)

Dagen började med att åka upp till Hanna (Matildas ponny) hon red på ängen en stund medans jag fotade lite ;) så fort jag kom hem åkte jag till Almeida, jag borstade henne och tränsade och satte på ett fleece täcke så fick jag ner till manegen. Jag började med att leda henne en stund och träna lite på att hon ska lyssna när hon ska stanna, gå och följa med osv.. Sedan hoppade jag upp på henne och red barbacka en stund, bara skrittade eftersom hon har hosta. Hon va jättesnäll i alla fall så det är skönt att veta att man kan rida henne barbacka oxå ;) hoppas hon blir frisk snart så jag kan börja rida riktigt igen!

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0