Stallet

Åkte till stallet vid fem, jag red med sadel idag för jag tänkte att om hostan va bättre kunde jag kanske trava och arbeta henne lite mer och kanske ta ngn galopp ;)

Jag började med att skritta henne på långa tylar och sedan började jag arbeta henne riktigt i skritten och rida lite volter och lite halter osv. Sedan började jag trava, hon hostade endast två gånger och det var i början när jag skulle trava annars va det ingenting, skönt att det börjar släppa nu så vi kan komma igång med alla träningar igen! Tog även lite galopp i båda varven, trodde hon skulle bli lite väl glad och pigg då men hon skötte sig jättebra och va lugn :) jag red lite volter, serpentiner mm, ganska så lätt ridning ändå eftersom hon inte har varit igång riktigt på ca två veckor.

Nu sitter jag och kollar på gladiatorerna och ska snart äta! Hörs imorgon! Glömde min mobil hemma så det blev tyvärr inga kort idag.



//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0