Onsdag.

Hejsan! Min syster fick migrän i skolan så jag fick rida idag oxå ;) jag satta upp ett räcke som jag började hoppa i trav på kanske 60-70cm sedan hoppade jag det i galopp några gånger innan jag höjde, hoppade de sista sprången på ca. 85-90cm efter som hon inte har hoppat på typ tre veckor och vilat i två.. ;) det gick i alla fall bra fast hon var väldigt pigg, hon älskar ju verkligen att få hoppa så hon va lite väl glad idag när hon inte har fått göra det på ett tag :) haha! Men hon skötte sig jättebra!

Nu ska jag kolla på el clasico (real Madrid-Barcelona) om det går på tv, annars blir det one tree Hill ;) jag håller på att titta om alla avsnitt och säsonger!

Imorgon har i no inlämning annars tror jag inte vi ska ha ngt speciellt i skolan i alla fall. Sen så är det ju Hopptränig för Peter! Hon fick ju hoppa av sig lite idag så hon inte ska vara allt för pigg imorgon men det kommer hon säkert va ändå, hahah ;) hörs imorgon.


/Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0