Ni fattar inte hur trött jag är :0

Vadå konstig rubrik?! Haha aa men iaf somnade inte fören ca 01:00? Aa la mej iaf 22 men somnade då. Är ju inte van vid att lägga mej då och gå upp soppas tidigt som 06:15. Men kom iaf till skolan och hade faktiskt kul! Men snart kommer de nationella proven och kommer DÖ!!!!:(((((( men det kommer nog gå bra! Dom börjar redan V6! Proven på bilden är de nationella. Aa sen åkte jag till stallet. Tog det lugnt och borstade ganska länge och sen skrittade ut en sväng innan jag red en liten stund i paddocken med Emma och olivia. På lördag ska vi hoppa. Antingen i paddocken om det inte är hårt. Annars blir det manegen. Ska bli kul. Min kompis Emma kommer och olivia är oxå med:) hörs mer sen


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0