Min lördag..

Började med att gå upp vid kvart i elva, äta frukost, titta lite på tv, byta till ridkläder och åka till stallet ;)

Jag skrittade ut i ca 15 min sen red jag i manegen då jag hade två galopp bommar och tränade på att både kunna minska och öka galoppen, red även på volter över en bom sen så gjorde jag lite serpentiner, och red i en åtta för art gå henne mjukare. Gjorde även mycket övergångar och försökte rida i olika tempon! Sen så borstade jag av henne och satte på täcke sen så fick hon gå in i boxen och äta sitt hö medans vi gjorde maten, hö osv.

När jag kom hem så städade jag mitt rum och rensade min garderob..

Nu sitter jag framför tv:en och äter glass! Haha ;)

Imorgon ska vi rida ut med några i stallet men vet inte om jag eller min syster ska rida, får se imorgon!

//Agnes

(Dålig bild det va mörkt så fick ha på blixten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0