Hoppträningen

Det blev jag som fick ta lektionen ändå för min syster ville inte. Det gick i alla fall jättebra, vi började med att skritthoppa, något jag aldrig har testat på förut men det är bra för att stärka hästen. Det var kul i alla fall men det gällde verkligen att ställa sig i rätt tid då hon verkligen tog i före hindret, hahah ;) sen så framsipprade vi på något hinder och sen hoppade vi lite olika banor med en två kombination och Sverige "muren" och den vita grinden men Almeida kollade inte alls på det :) allt gick hur bra som helst och var lugnare än sist och lyssnade hela tiden på mig, sista banan jag hoppade låg hindrerna mellan 100cm-110cm, hon hoppade riktigt fint idag !

Just nu är jag hemma och gör hemmagjord choklsdsås!! Mums!!

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0