Dressyrpasset

Red dressyr i manegen idag, med Matilda och Aslan oxå ;) började med att värma upp henne i skritt och trav på volter och gjorde övergångar. ibörjan va hon ganska stark i munnen och va väldigt pigg så jag galopperade på fyrkanten ca 2 varv och efter det blev hon lättare att jobba och hon blev mjuk i munnen och slappnade av :) vi red i ca 45 min sen så red Matilda och Aslan tillbaka och jag gick upp med Almeida till vårat stall och gjorde Iordning henne sen fick hon gå ut och äta sitt lunch hö ;) imorgon får hon nog vila för det är hoppträning i manegen från kl 5 och framåt och vi hinner förmodligen inte vara där tidigt.. Bloggar mer imorgon!


//Agnes


Kommentarer
Postat av: Selma

hej,vilken fin blogg ni har! läser den varje dag :)
ha en bra dag kram selma<3

2013-01-06 @ 21:32:33
Postat av: Svar till Selma

Sv: Tack! Roligt att höra :) eftersom du inte har ngn blogg så svarar jag här, hoppas att du ser detta!

Kram. Hhoppryttarnaa

2013-01-07 @ 11:50:46
URL: http://hhoppryttarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0