Dagen 1/1-2013

Tjo! Dagen eller snarare sagt året hat väll börjat både bra och dåligt. På natten/morgonen var allt super. Vi hade jätte trevligt och kul. Jag Agnes och Tea var tillsammans från 22:00? Aa någonstans där. Spelade charader, flabbade och så klart tolv slaget! Sen vid kanske 02:30? Åkte Tea hem. Jag och Agnes la oss 03:00? Somnade kanske 03:30-04:00. Hade lite kul innan vi la oss. Sen vaknade vi vid vid typ 11:00. Gick upp eller bara upp ur sängen. Flabbade, nyhet? Hahah x) sen var vi helt borta och jag gjorde bort mej här på bloggen. Bilden var fel haha han vad ful! Och sen blogg RAEP?! Haha skulle stått blogg RAEP hahax) aja sånt som händer! Sen åt vi frukost och sen åkte vi till Aslan och Almeida. Vi red ut och hade som vanligt jätte kul! Pollarna var jätte pigga. Sen fotade Astrid oss och sen red jag Aslan till hans stall. Fixade han och tog lite kort. Borstade länge och noga:) sen gick han gå ut och äta upp sitt hö. Sen åkte jag hem och åt. Sedan upp till Hannibal <3 fixade och sen åkte hem. Kan inte rida då han tappat en sko. När jag kom hem ringde jag och pratade med min älskade mormor <3 sen åt vi. Kollade lite på datorn och sen tv:) så aa både bra och dålig början på 2013! Men kommer bli ett super år! Hoppas på bra resultat med Hannibal mer än förra iaf:). Nu myser jag med min älskade Santos <3

Kram och god natt <3

Matilda

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3540045/images/2013/pic_50e368d5ddf2b33cc5001595.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3540045/images/2013/pic_50e36a23ddf2b33cc50015b3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0