Tisdag

Hej, sitter i soffan och kollar på one tree Hill och bara tar det lugnt, tror jag börjar bli sjuk.. Är konstig i halsen och känner mig trött.. Hoppas det inte är något eftersom jag har nationella prov imorgon och på fredag. Efter skolan idag så åkte jag till tandregleringen för att sätta i typ "gummiband" runt några tänder, ska få tandställning om någon vecka.. Vill helst inte ha det men jag kommer ju få fina tänder efteråt hoppas jag i alla fall!

Almeida vilar idag så om jag inte är sämre imorgon så ska jag rida då!

Det va lite om dagen än så länge, har alltså inte gjort något speciellt, hörs imorgon om det inte blir fler inlägg idag!

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0