Igår och idag

Måndag- vanlig skoldag. Tråkigt. Sen åkte jag till stallet. Det var typ storm så red bara igenom honom lite. Sen hem. Byta om och fixa sej. Sen åkte jag och Agnes in till stan och åt på Jensen's. Det var gott men kan lova att Agnes inte va jätte glad på mej hahahaha.
Sen var det dax för bion. Läskig!! Men väldigt bra! Texas chain saw hette den och var i 3D. Vi hade iaf super kul!

Tisdag- idag var det hälso dag i skolan. Vi hade typ första hjälpen osv. Var väll okej. Efter skolan åkte jag till stallet. Red ordentligt i paddocken! Han var jätte fin:)
Nu är jag på väg hem. Ska hämta några tröjor till Grand prixen 21-24/2. Aa imon är det nationella prov i svenska för alla nior! Aa hörs senare.

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0