Resultat från dagens tävling!

Så jobbigt nu när blogg.se appen inte funkar.. Kan tyvärr inte ladda upp bilder från dagen pga det men håller på med en video på datan med bilder och filmer från alla klasser så ni får se imorgon! 
 
förklassen|reg|LB+LB|0+0fel|- tyckte inte om banan så mycket då det va mycket raksträckor och ganska lång, fast omhoppningen va bra då det faNNs möjligheter att ta lite snävare svängar ;) på framridningen var hon väldigt stel och ganska stark i munnen så jobbade mycket med tempoväxlingar osv. På framhoppningen var hon mjukare och lyssnade bättre och det kändes bra.  Inne på banan sen så när jag skulle rida mot första hindret så skull hon bajsa så hon saktade ner så jag kom typ i trav, men resten av banan kändes superbra, hade bra flyt och hon lyssnade bra, i omhoppningen red jag lite mer på snabbhet än att ta korta vägar, slutade med en 3:e placering!
 
lagklass|reg|LB|rundomgång|0fel- jag blev uttagen till laget och hoppade som näst sist ut av oss i laget (tror jag) hon kändes fin på framridningen och framhoppningen däremot va jag lite nervös för jag tyckte banan va ganska svår, några kluriga svängar och två stycken kombinationer osv Men det va inga problem och  Vi va felfria och jag gick vidare till omhoppning både individuellt och med laget! 
 
Omhoppning|reg|LB+5|0fel- almeida kändes lite trött på framridningen men på framhoppningen kändes hon framåt igen. Jag hade tänkt att rida ganska lugnt och bara ha ett bra grundtempo och satsa på en felfri runda men hon kändes fin och lätt att kontrollera så jag satsade ganska mycket ändå, gjorde några väldigt snäva svängar så jag hoppade diagonalt över två hinder som jag nog tjänade jag mkt tid plus att jag red ganska snabbt. Almeida var jättefin! jag vann klassen med lite mer en 1 sekund :) i laget hade vi tre nollor i omhoppningen och en 4 fel som vi strök så vi vann lagklassen oxå! En lyckad dag med en tredje placering, och vinst individuellt och vinst med laget! 
 
 
  //Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0