Hola

Hola. Inatt då så har jag haft två knäppisar i sängen. Junior och Skrållan. Somnade inte försen ca 02:00 tiden.

Men aa i morse då åkte vi till ett stall i Ebbared för att kolla på en last träning. Intressant. Dem kast tränade en 4 åring. Sen blev det lite fika och sen gjorde dem grunderna med en till häst. Började även så med fyra åringen, att dem skulle lyssna på marken och så.

Sen så kom mamma och hon hade köpt mat som vi åt i vårt stall. Mc haha.

Tog då in och fixade Hanna och gjorde i ordning i stallet. Borstade ute i solen, skönt. Sedan red jag ett pass i paddocken. Gick bra är nöjd.

När jag sedan när jag kommit hem så gick jag ut en sväng med vovven och fikade, nu då så tittar jag på Maria Wern.

Ååå imon är det skola bläää. Aa men vi hörs imon.

Kram // Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0