Hejsan!

Äntligen funkar appen igen!

Idag skrittade jag ut Almeida i en kvart ungefär så hon bara fick sträcka på sig efter igår. Vi tvättade även täcken och hängde upp alla mina plaketter på Almeidas boxdörr så vi va i stallet ett tag ;) medans vi väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar va jag med Almeida i hagen och fotade lite, så lägger upp lite bilder. Filmen från tävlingen är klar nu, men våran data är typ trasig för den bara slocknar när man har haft på den ett tag så förmodligen kan jag inte ladda upp den på youtube därifrån så får nog filma på datan m mobilen och ladda upp på videofyme, så den kommer upp under dagen imorgon! Nu ska jag titta på tv en stund och sedan gå och lägga mig, skola imorgon.. Har so nationella tis+ons oxå.

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0