Resultat!

LD+5 (förklassen)- 0 fel men tyvärr utanför placering, men Sidney var jättefin så jag var super nöjd med henne :)

LC (lagklassen)-0 fel även denna rundan och jag gick vidare till omhoppning både individuellt och med laget! Denna rundan kändes Sidney riktigt fin, hon flög över alla hinder och var framåt hela tiden :)

LC-omhoppning (lag, individuellt)-4 fel. på framhoppningen kände jag att hon var lite trött, eftersom hon redan hade hoppar två rundor men hon blev piggare när vi kom in på banan ;) tyvärr fick jag 4 fel, jag skulle ta en ganska snäv sväng, men så halkade Sidney när jag skulle svänga mot hindret så jag tappade farten helt mot hindret och då kunde hon inte hoppa. Annars gick hela banan super bra! Tog snäva svängar och hon klarade det jättebra, synd bara att hon snubblade mot hindret annars hade jag blivit placerad :( men Borås laget slutade på fyra fel och vi blev två!

Är sååå nöjd med Sidney idag, hon var riktigt fin alla rundor!

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0