info om Lyckhagahoppet!

På söndag då är det dags för Lyckhagahoppet. Det börjar på bom och första start är 11.00
Bom till 50 är clearround och det kostar 40kroch 60-110 är "klubbhoppning"A.0-A0  Och det kostar 60kr. i Clearrounden om man är felfri kostar det 20 kr att köpa till en rosett om så önskas. Framhoppning ärpå grus i paddock och oxå tävlingen. Man har möjlighet att rida fram på banan närman höjer och på en volt i en hageom det inteärblött och halt. Alla som deltar i klubbhoppningen tävlarmot varandra. det är 4 placerade. På framhoppningen är det fyra samtidigt i clearrounden och tre i klubbhoppningen. Hoppas denna info räker Petra:)) Anhnars fårdu kontakta oss igen:) men tror det ärallt som behövs att veta. Sen finns det massa fika att köpa oxå. och vaccinationsintyget är ett krav! Ses på söndag:)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är bra :) nu ska jag jävlar i mig rida järnet haha!

2012-09-14 @ 20:47:08
URL: http://Petrajosefsson.wordpress.com
Postat av: Petra

Det är bra :) nu ska jag jävlar i mig rida järnet haha!

2012-09-14 @ 20:47:15
URL: http://Petrajosefsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0