Hello!

Sitter vid tv:en just nu. Har precis pluggat so. Efter skolan var jag och Tea ute sprang 5km, gick ganska bra faktiskt ;) bättre än förra gången iallafall när vi inte visste var vi skulle springa ;) vi har bestämt att vi ska ut och springa på tisdagar och onsdagar. Vi ska föra ett protokoll om vad vi äter hur vi rör oss osv till en uppgift på idrotten och eftersom jag har slutar med fotbollen så blir det inte lika mkt träning längre så nu har vi iallafall bestämt att vi ska ut springa två ggr i veckan! ;)

Imorgon blir det stallet. Förmodligen rida ut en sväng och galoppera mkt :) på lördag ska jag till Liseberg med Matilda! Ska bli jätte kul!! Har inte varit där på ett tag ;). Kommer mer "skriftliga" inlägg imorgon. Ikväll ska jag bara lägga upp veckans låt ;)

Heej så länge!!


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0