har ingen bra rubrik....

dan: började med att gu upp tidigt, och det är inte lätt! sen äta och göra sej iårdning för skolan. Började skoldagen med idrott. Det var orgentering och jag och Ellan orgenterade idag;) gick bra men vi gick bara. Det var väldigt kalt och vi är båda likte förkylda (hals ont) Sen fortsatte dagen med lektioner. Sen var det upp till stallet och rida. Vi planerade lite till tävlingen vi ska ha:) Jag ska hoppa 80 och 110 haha lite höjd skillnad där x) Men det ska nog gå bra:) 
 
Ridningen: Gick väldigty bra. Han kändes jätte bra och gick fint så är jätte nöjd:) Tränade på halter och hörnpaseringar (kanske lite tjatit mej JÄTTE viktigt har jag lärt mej ;) )
Sen tog jag och celina bussen hem. Vi passar grannens katter så jag fixade dom och nu bloggar jag och ska göra läxan:o Spanska tills imon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0