Hannibal Annerup önske inlägg

 
Kommer inte ihåg rätta datumet men böärjade med att jag ville ha en D-ponny. Så vi satte oss vid datorn och letade foderponny. Mamma hittade anonsen på Hannibal. Det stog typ, Snäll 6årig D-ponny valack säljes. Tävlat en gång 50 cm. Grundutbildad. men jag ville åka och provrida hohon. Och han var super snäll. Blev förälskad med en gång. Jag åkte och provred en gång till och då kände jag att han var rätt. Han kunde nästan ingenting men jag kämpade på och ägarna ville verkligen att jag skulle ha honom. Han var den enda jag provred men jag ville ha honom. Så en dag när jag kom  upp till stallet stog han i hagen <3 Bästa dagen i mitt liv. Vi hade honom på foder i ca ett år( 2009) Ochn året 2010 köpte mamma honom till mej:) Aaa så det började med hästnet som ledde till provridning. han var mager och omusklad, kunde ingenting, knappt hoppat men ändå ville jag ha honom. han hade ett jätte bra steg och hoppningen var ju bara att njuta av att titta på. Så jag är super glad att jag valde honom, han hade det där lilla extra som ingen annan har. Han är världens bästa och finaste ponnyn i hela världen. Hannibal Annerup. Imp Danmark. F:2003. E: Lincoln U: Bine Annerup. L.B-L.B men tränas högre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0