Förlåt!

Förlåt för att jag inte hinner uppdatera under dagarna! Vi har så himla mkt i skolan just nu så det är bara plugg så fort jag kommer hem plus att jag ska till stallet oxå. Därför kommer bloggen inte att komma i första hand just nu! Jag kommer blogga när jag får tid över, hoppas att det ska bli lite lugnare i skolan snart, vi har haft så himla mycket prov, inlämmningar och massa saker de sista veckorna!

I alla fall så fick Siddan vila idag. Imorgon ska min syster rida. På lördag ska jag bara skritta ut en stund eftersom det är tävling på söndag :) har anmält mig till mark till nästa helg oxå, ska hoppa lok LC och LB ;)

Hoppas på mer inlägg imorgon! <3

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0