Dressyrträningen

Herregud va Sidney va fin på dressyrlektionen idag!!!!! Hon var avslappnad och arbetade jättefint med bakbenen och hon arbetade rätt hela tiden! Vi har börjat träna lite Svårare dressyr nu Eftersom det har visat sig att hon går väldigt fint när hon arbetar rätt, så idag tränade jag på att piska lite på bakdelen och sedan samla ihop henne till en väldigt lugn trav direkt så hon skulle börja arbeta med bakbenen, och det gick riktigt bra! Både jag och Sidney fick jätte mycket beröm! Min tränare tycker att jag borde satsa på dressyr med henne nu, haha ;) tycker fortfarande att hoppning är roligast men dressyren har blivit mkt roligare nu när jag vet hur Sidney funkar i dressyren så jag hoppas att jag hinner vara med på några dressyrtävlingar innan hon blir såld ;) tror verkligen att Sidney skulle kunna långt inom dressyren!

//Agnes.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-10 @ 21:29:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Fanny

Vad kul att det gick så bra :)

2012-09-11 @ 19:48:23
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0