Dressyr

Blev ett litet dressyrpass idag efter gymnasie mässan. Står inför ett svårt val, men vet ganska säkert vad jag vill välja. Tillbaka till stallet. Det regnade och var kalt. Han hade tappat en sko men hovslagaren kom idag! :D Men det gick jätte bra. Var väldigt stark pga regnet, men annars gick det bra. Sen åkte jag med Anna och Emma till ridhuset och kollade när Ida red Saga. Såg jätte fint ut. Sen har jag anmält mej till en tävling, eller clearround. Ska bli kul att komma ut igen. Blir ingen träning i veckan då hon varit sjuk och jag kan inte till helgen då jag ska va med Agnes och sen med henne till tävlingen på Söndag tror jag det är. Men  ha det bra så länge, måste typ plugga lite och äta.
 
 
sen har jag fixat färdigt en sak som tagit lite längre tid än jag trott, och sen en sak till jag ska få glasögon.. :p
 

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack!

2012-09-26 @ 16:24:24
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0