Dagen +liten till

Idag hade vi orienterings dag. Jag startade 09.03 och hade 90min på mej att hitta 13 kontroller. Låter lätt va? men det var väldigt långt att springa och man kan inte säga att det var tort utan man var helt dygnsur när msn kom tillbaka. Men jag klarade det iaf. Det var inte alla som gjorde så är jätte nöjd. Sen var det vanloig skoldag. Efter skolan åkte jag buss till stallet. Måste byta buss en gång innan jag kommer fram så då köpte jag lite mat. I stallet sen gick det bra, men det började regna när jag kom. Men slutade lagom tills vi skulle rida. Idag hade han lite egen vilja om att inte galoppera på en rund volt haha, han det inte vad runt betyder. Men i slutet gick det super. Stretchade honom efter oxå:) Sen åkte vi hem och åt. Jag fixade lite med mina bilder och sen åt vi. Nu har jag precis gjort läxa och tänkte blogga lite. imon blir det oxå paddocken sen åker jag till pappa sover där fredag till lördag och sen blir det stallet lite tidigare och sen med Agnes till hennes stall och sen sova över, och följa med till tävlingen i vartofta:)
 
Hörs imon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0