Dagen

 
Att jag lyckades ta mej upp imorse är ett mirakel....
 
Var så himla trött imorse men till slut orkade jag ta mej upp. Frös och det regnade ute och vi skulle ha idrott så det var bara att slänga på sej idrottskläderna och dra sej till skolan. Skoladagen gick het ok, imon har vi prov så övade lite på provet på mentorsdtiden eller vad det nu heter.Sen blev det buss till stallet. Köpte mat på vägen. sen blev det ett dressyrpass i paddocken. Är sååå nöjd. Han har fått jätte mycke nackmuskler <3 Han var iaf super fin idag. Efter sen fixade jag honom sedan fick dom stå inne för det regnade och så skulle Thilda släppa ut dom sen. Minmobil dog när jag väntade på bussen... j*vla skit batteri.men men. När jag kom hem var var det bara att äta och sen läxa. Nu blir det plugg till prov och lite tv kollning haha bra svenskax)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲

Tjenaa! Vad händer denna kväll? :)

2012-09-20 @ 20:44:32
URL: http://nancyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0