Dagen

Idag hade jag sovmorgon;) Skoldagne var helt ok. Spanskan gick bra och så även engelska inlämningen:) Sen hämtade mamma mej efter skolan och så åkte vi till stallet. Hannibal fick vila. Borstade jätte mycket, smörjde in han, bytte tecke och gosade om honom. Sen hämtade pappa oss i strallet och såklart glömmer jag min ena väska i stallet men som tur är ska vi upp vid 11imon:) Sen blev det höstmarknad. Imon vet jag inte vart vi ska rida men kan gissa på paddocken och lite ut i skogen. Sen efter det ska jag med Agnes till knalleland och sen med henne hem så jag ska sova hos henne:) Sen ska jag med henne till Vartofta då det är andra omgången av div II :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0