Vänta på redovisning..

Sitter i skolan och vänta på att min redovisning ska börja..

Förlåt för att jag inte bloggade igår, har inte haft tid till det.

Dressyrlektionen i måndags gick bra. I början var hon lite stel men i slutet gick så himla fint! Önskar jag kunde ha kvar henne! Hoppas att jag har tagit rätt beslut.. Det kommer inte att bli lätt att lämna henne, jag har träffat henne varje dag i två år, och hon har alltid vart en perfekt ponny <3 kommer sakna dig Sidney. Jag är säker på att jag aldrig kommer hitta en lika underbar ponny som henne, hon är snäll i ALLA lägen.

Förutom allt med försäljningen så har det varit skola hela veckan och jag har inte gjort något speciellt, men jag bloggar mer senare idag eller imorgon igen.

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0