Ridningen

Gick jättebra! Jag red ut med en annan i stallet. Det blev typ ett dressyrpass fast ute, hela tiden försökte jag jobba henne så hon skulle böja nacken och slappna av och i lite lugnare tempo, gjorde mycket halvhalter så hon skulle lyssna på mina förhållningar och gå i det tempo jag ville. Det gick bättre och bättre och i slutet gick hon jättebra i alla gångarter ;) ska försöka rida ut mycket den här veckan så får ha lite kul men samtidigt arbeta henne rätt. Imorgon blir det nog lite dressyr i paddocken och sedan en liten uteritt som avslutning :)

Förutom stallet har jag som vanligt varit i skolan, och när jag kom hem från stallet pluggade jag lite. Bloggar mer imorgon!
//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0