Dagen!

Dagen började med att träffa Malin i stan vid elva :) vi kollade i affärer och åt på jensens, jag köpte en beige tröja på HM annars köpte jag inget annat ;) vi hade i alla fall jätte kul! Sedan åkte jag direkt till tandläkaren, det vara bara en sån vanlig undersökning så det gick ganska fort ;) sen åkte jag hem och bytte om och åt lite, vid 6 åkte vi till Borås arena för att kolla på Elfsborg! :)

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska lägga mig strax. Imorgon ska jag med Matilda till hennes stall och rida Hanna, sen ska jag sova hos henne eftersom vi ska hjälpa till på änglahoppet på onsdag morgon ;)

Bloggar mer imorgon! :)

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0