Dagen

Idag var det maskerad i skolan men jag valde att inte klä ut mej då jag skulle med Agnes till stan efter skolan. Våran klass vann!!;)) men det var bara dom som deltog som får prisen! Men dom är värda vinsten!:) aa efter skolan åkte jag då till stan med Agnes. Men det var en jävla busschaufför som åkte förbi Agnes så jag ropade att han skulle stanna. Men han blev jätte sur och skrek på mej men till slut öppnade han åt henne. Vi gick i några affärer och fikade. Jag köpte inget men Agnes köpte en maskara. Sen hämtade mamma mej och Sara (min syster) och så släppte vi av Sara hemma sen åkte vi till stallet. Agnes åkte buss hem. Vi gjorde bara i ordning idag. Sen blev det hem och äta kvälls mat och sen godis🍬🍭 nu tittar jag på x-faktor och ska snart sova!

Kram matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0