Torsdag

Sitter hemma framför tv:en, ska kolla på en film ;) imorgon är det äntligen fredag. Vi kommer sluta tidigare för vi ska inviga våran nya idrottshall :) till helgen ska jag inte göra ngt speciellt, kanske ska provrida men vi får se!

Just nu har jag inte så mkt att blogga om, bloggen ska ju mest handla om våra hästar och ridningen men just nu så har jag ju ingen häst :/ kommer blogga mycket mer igen när jag har en ny ;) känns konstigt att inte behöva åka till stallet varje dag, ibland kan det vara lite skönt att bara kunna stanna hemma och ta det lugnt men nu när jag har varit utan det i några veckor så saknar jag redan ridningen och att vara i stallet!

Bloggar mer imorgon i alla fall.

//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0