Almeida igår

Igår red jag ju för första gången på Almeida, det gick helt okej, Almeida var lite spänd ibörjan men hon slappnade av mer och under hela ridpasset. Hon skötte sig i alla fall jättebra för att vara första gången på ett nytt ställe sen så var min ridning kanske inte jättebra, jag har ju inte lärt känna henne riktigt och vet ju inte hur hon ska ridas för att få henne att gå som bäst men det är något som jag kommer lära mig lör vare gång jag rider henne, i slutet med Siddan visste jag precis hur hon skulle ridas för att få henne att arbeta rätt men när jag har lärt känna Almeida bättre så ska det nog gå lika bra ;) hon har skött sig utmärkt sen hon kom till oss, hon har varit lugn och snäll hela tiden! Idag ska både jag och min syster rida :) får se om det blir dressyr eller bommar!
Bloggar mer sen!!


//Agnes


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Sugen på att vinna ett hemligt paket nu i jul?! ;)

Det är bara skriva att du är med! http://asslatjejerna.blogg.se/2012/november/vinn-ett-hemligt-paket.html#comment

2012-11-28 @ 20:35:14
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0