Hoppträningen!

Hopptränade igår och det gick super. Jag red bort till träningen för det är inte så långt (ca 20 min) och när jag kom dit fick jag rida på en volt med stigbyglar i traven och flytta han lite och sen fick jag galoppera utan och korta o länga galoppen. Det var svårt. Sen fick jag även hoppa lite utan och det gick supet, jag var inte i bakvikt en ända gång!:) sedan fick jag ta dom och göra samma sak igen och det gick oxå bra. Sedan fick jag hoppa en kombinikation och det gick super, höll på att flyga av en gång för vi kom helt fel och då stannade han:p men sen gick det super. Vi stannade på 1m för ska träna på tisdag igen och då blir det banhoppning:)

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0