Träningen

Jag tränade i går(onsdag) och det gick jätte bra. Först fick jag rida utan stigbyglar och rida lite "fritt". Jag red så att han fick tänka hela tiden. Sen fick jag travhoppa på ett räcke, och det gick bra. Sedan la hon dit en vattenmatta och jag red inte igenom svängen så vi kraschade. Bommar flög men jag satt kvar:) när jag red mot det igen fick jag ett till stopp och då var det hans fel för jag red jätte bra emot hindret sa Angelica. Han la till en spark när han stannade men efter det stoppet gick det jätte bra. Vi hoppade även en kombination och det gick jätte bra. Det känns bra inför söndag nu:)

//Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2012-06-07 @ 14:01:43
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0